Nowości
Broszka perła D015
Broszka perła D015
1,50 zł
szt.
Przywieszka mała serca metalowa  D014
Przywieszka mała serca metalowa D014
1,50 zł
szt.
Pająk złoty broszka D013
Pająk złoty broszka D013
4,00 zł
szt.
Pająk złoty broszka D012
Pająk złoty broszka D012
4,00 zł
szt.
Blaszka srebrna  Fashion D010
Blaszka srebrna Fashion D010
4,00 zł
szt.
Blaszka złota Fashion D009
Blaszka złota Fashion D009
4,00 zł
szt.
Fashion naszywka szara  D008
Fashion naszywka szara D008
3,50 zł
szt.
Fashion naszywka czarna  D007
Fashion naszywka czarna D007
3,50 zł
szt.
Fashion naszywka beż  D006
Fashion naszywka beż D006
3,50 zł
szt.
Promocje
MEDICO-T7 Tunika medyczna Biała/Pomarańcz
MEDICO-T7 Tunika medyczna Biała/Pomarańcz
59,00 zł 25,00 zł
SD33 Spodnie Zack Silver Pink
SD33 Spodnie Zack Silver Pink
65,00 zł 35,00 zł
MEDICO-Z14 Czarny/Limonkowy
MEDICO-Z14 Czarny/Limonkowy
59,00 zł 20,00 zł
MEDICO-Z17 Żakiet medyczny Czarny/Jasny Róż
MEDICO-Z17 Żakiet medyczny Czarny/Jasny Róż
59,00 zł 20,00 zł
SD33 Spodnie Zack Silver Beż
SD33 Spodnie Zack Silver Beż
65,00 zł 35,00 zł
Reklamacje i zwroty

Jeśli nie trafiłaś z rozmiarem, lub zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań możesz wymienić towar na inny lub zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

 

Staramy się dokładnie opisywać nasze towary. Wszystkie przedmioty są przez nas mierzone, aby łatwiej było dobrać Ci odpowiedni rozmiar. Dlatego przy doborze rozmiaru prosimy kierować się wymiarami podanymi na stronie każdego przedmiotu. 

 

Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolona z zakupu, umożliwiamy bezproblemowy zwrot oraz wymianę nieużywanych towarów.

 

WYMIANY

 

Przed odesłaniem produktów w celu dokonania wymiany prosimy zapoznanie się z procedura wymiany towaru 

Procedura wymiany towaru

Towar należy odesłać w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres firmowy

SZWALNIA LULA 

Wymianie podlega tylko  nieużywany towar pozbawiony obcych zapachów i nienoszący śladów użytkowania w raz z metkami i oryginalnym opakowaniem. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Do opakowania należy dołączyć dowód zakupu wraz z formularzem zwrotu, który powinien zawierać następujące informacje:

Imię i nazwisko

Adres dostawy

Telefon kontaktowy oraz email

Numer zamówienia

Informacje na jaki model, kolor i rozmiar chcą państwo wymienić towar

Numer konta bankowego na który ma zostać przekazana kwota w razie braku na stanie magazynowym wybranego modelu.

Data i podpis klienta

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem. Zwroty prosimy wysyłać w sposób rejestrowany, przewoźnik jakim nadają Państwo paczkę zwrotną leży w państwa gestii. Koszty przesyłek w przypadku wymiany ponosi kupujący.

 

 

Jeżeli nie jest jasne w jaki sposób dokonać wymiany towaru prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem mailowym:

biuro@pracownialula.pl

 

Przekażemy istotne informacje na temat procedury wymiany.

Możliwa jest także rezerwacja dla Państwa towaru na wymianę. 

 

 

ZWROTY

 

Jeśli nie zdecydujesz się na wymianę towaru na inny, możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni.

 

Odstąpienia od umowy można dokonać składając 

Lub

Wypełnione oświadczenie powinno zawierać 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych

 

praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

 

(Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.)

 

odstępuję od umowy kupna produktów ( proszę wymienić)
 
Imię i nazwisko klienta, datę zakupu, numer zamówienia, adres email, numer telefonu, numer konta bankowego na które ma zostać przekazana kwota, datę i podpis klienta.
 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można dołączyć do paczki z odsyłanym towarem. Prosimy również o załączeniu dowodu zakupu towaru. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Klient zwraca towar na własny koszt i ryzyko.

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Zwroty prosimy wysyłać w sposób rejestrowany, przewoźnik jakim nadają Państwo paczkę zwrotną leży w państwa gestii. Koszty przesyłek w przypadku wymiany ponosi kupujący.

  

 

Zwracany towar należy odesłać na adres:

LULA SZWALNIA

Ul. Kogucia 7

75-900 Koszalin

 

 

Reklamacje

Reklamowany  towar wraz z dowodem zakupu i opisaną w formie pisemnej wada produktu należy odesłać na adres:

 

LULA SZWALNIA

Ul. Kogucia 7

75-900 Koszalin

 

 Towar reklamowany powinien być czysty. reklamacja zostanie rozpatrzona 14 od daty otrzymania towaru.

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem. Zwroty prosimy wysyłać w sposób rejestrowany, przewoźnik jakim nadają Państwo paczkę zwrotną leży w państwa gestii. 

 

 

 

                                                    Kontakt przez Facebook / Messenger | Email: biuro@pracownialula.pl

Waluty
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl