Promocje
Namiot TIPI Wigwam FG7 Domek
Namiot TIPI Wigwam FG7 Domek
180,00 zł 169,00 zł
szt.
Namiot TIPI Wigwam SL16 Domek
Namiot TIPI Wigwam SL16 Domek
180,00 zł 169,00 zł
szt.
Namiot TIPI Wigwam Sb12 Domek
Namiot TIPI Wigwam Sb12 Domek
180,00 zł 169,00 zł
szt.
Namiot TIPI Wigwam ML11 Domek
Namiot TIPI Wigwam ML11 Domek
180,00 zł 169,00 zł
szt.
Namiot TIPI Wigwam Gw9 Domek
Namiot TIPI Wigwam Gw9 Domek
180,00 zł 169,00 zł
szt.
Namiot TIPI Wigwam GR17 Domek
Namiot TIPI Wigwam GR17 Domek
180,00 zł 169,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Jeśli nie trafiłaś z rozmiarem, lub zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań możesz wymienić towar na inny lub zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

 

Staramy się dokładnie opisywać nasze towary. Wszystkie przedmioty są przez nas mierzone, aby łatwiej było dobrać Ci odpowiedni rozmiar. Dlatego przy doborze rozmiaru prosimy kierować się wymiarami podanymi na stronie każdego przedmiotu. 

 

Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolona z zakupu, umożliwiamy bezproblemowy zwrot oraz wymianę nieużywanych towarów.

 

WYMIANY

 

Przed odesłaniem produktów w celu dokonania wymiany prosimy zapoznanie się z procedura wymiany towaru 

Procedura wymiany towaru

Towar należy odesłać w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres firmowy

SZWALNIA LULA 

Wymianie podlega tylko  nieużywany towar pozbawiony obcych zapachów i nienoszący śladów użytkowania w raz z metkami i oryginalnym opakowaniem. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Do opakowania należy dołączyć dowód zakupu wraz z formularzem zwrotu, który powinien zawierać następujące informacje:

Imię i nazwisko

Adres dostawy

Telefon kontaktowy oraz email

Numer zamówienia

Informacje na jaki model, kolor i rozmiar chcą państwo wymienić towar

Numer konta bankowego na który ma zostać przekazana kwota w razie braku na stanie magazynowym wybranego modelu.

Data i podpis klienta

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem. Zwroty prosimy wysyłać w sposób rejestrowany, przewoźnik jakim nadają Państwo paczkę zwrotną leży w państwa gestii. Koszty przesyłek w przypadku wymiany ponosi kupujący.

 

 

Jeżeli nie jest jasne w jaki sposób dokonać wymiany towaru prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem mailowym:

biuro@pracownialula.pl

 

Przekażemy istotne informacje na temat procedury wymiany.

Możliwa jest także rezerwacja dla Państwa towaru na wymianę. 

 

 

ZWROTY

 

Jeśli nie zdecydujesz się na wymianę towaru na inny, możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni.

 

Odstąpienia od umowy można dokonać składając 

Lub

Wypełnione oświadczenie powinno zawierać 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych

 

praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

 

(Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.)

 

odstępuję od umowy kupna produktów ( proszę wymienić)
 
Imię i nazwisko klienta, datę zakupu, numer zamówienia, adres email, numer telefonu, numer konta bankowego na które ma zostać przekazana kwota, datę i podpis klienta.
 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można dołączyć do paczki z odsyłanym towarem. Prosimy również o załączeniu dowodu zakupu towaru. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Klient zwraca towar na własny koszt i ryzyko.

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Zwroty prosimy wysyłać w sposób rejestrowany, przewoźnik jakim nadają Państwo paczkę zwrotną leży w państwa gestii. Koszty przesyłek w przypadku wymiany ponosi kupujący.

  

 

Zwracany towar należy odesłać na adres:

LULA SZWALNIA

Ul. Kogucia 7

75-900 Koszalin

 

 

Reklamacje

Reklamowany  towar wraz z dowodem zakupu i opisaną w formie pisemnej wada produktu należy odesłać na adres:

 

LULA SZWALNIA

Ul. Kogucia 7

75-900 Koszalin

 

 Towar reklamowany powinien być czysty. reklamacja zostanie rozpatrzona 14 od daty otrzymania towaru.

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatem. Zwroty prosimy wysyłać w sposób rejestrowany, przewoźnik jakim nadają Państwo paczkę zwrotną leży w państwa gestii. 

 

 

 

                                                    Kontakt przez Facebook / Messenger | Email: biuro@pracownialula.pl

Waluty
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl